reklama

Nemáme dosť pravicových strán?

Rozhodli sme sa. Keďže sa postupne tieto informácie začínajú medializovať, dovoľte mi poskytnúť vám aspoň základnú informáciu o tom, že v najbližších týždňoch predstavím prípravný výbor nového politického subjektu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Rozhodnutie založiť stranu, spolu s ďalšími ľuďmi, ktorí majú po úspešnom pôsobení mimo politiky chuť začať meniť nezdravý zabehaný systém robenia politiky na Slovensku, vychádza aj z mojej krátkej skúsenosti s pôsobením v strane SDKÚ - DS.

Keď som v auguste odchádzala po rokoch úspešného pôsobenia v súkromnej sfére, nemala som veľké ilúzie. Myslela som si však, že pravica, ktorá v minulosti dokázala zo Slovenska spraviť „tatranského tigra“ bude schopná aspoň základnej sebareflexie. A že jej zostal aspoň pud sebazáchovy, keď už nemá financovanie, program a pomaly ani voličov. Mýlila som sa. Tento omyl som pochopila po pár týždňoch. Aj preto som dospela k rozhodnutiu osloviť ľudí, ktorí tak ako ja vyznávajú pravicové hodnoty, a majú chuť prispieť k zmene doterajšieho marazmu na Slovensku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Verím, že pripravovaný politický subjekt bude reálnou alternatívou pre stredo-pravého voliča. Pracujeme na tom spolu s ďalšími ľuďmi so skúsenosťami mimo politiky, pracujeme nielen na programových rámcoch, ale aj procesných veciach, ako je názov, založenie prípravného výboru, ktorý začne so zberom podpisov po celom Slovensku. Už teraz sa teším, že na moju výzvu priložiť ruku k dielu, teda k zmene neutešeného stavu na Slovensku, reagujú ľudia, ktorí už mnohé pre Slovensko dokázali. 

Moje rozhodnutie vstúpiť do politiky som vysvetľovala už v septembri. Myslím si, že politika na Slovensku potrebuje zmenu, návrat k podstate, k službe ľuďom. Štát má byť riadený kompetentne a systém fungovať tak, aby prosperovali slušní a pracovití ľudia. Je zrejmé, že to tak nie je. Že sa politika „utrhla z reťaze“, krajinu ovládla korupcia a úzka skupina podnikateľov so štátom. Jasné vysvedčenie vystavili tejto politike výsledky komunálnych volieb. Aj to je čiastočná odpoveď, prečo som sa napokon rozhodla spolu s ďalšími založiť nový subjekt.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už o pár týždňov predstavíme spolu s mojim tímom prípravný výbor a hlavné témy, ktoré je z nášho pohľadu potrebné zmeniť, ak sa má zmeniť stav politiky a veci verejných na Slovensku. Som presvedčená, že pravicový volič si zaslúži, aby nemusel vo voľbách voliť menšie zlo. Myslím si, že 25 rokov po Nežnej revolúcii si zaslúžime na Slovensku viac. 

 

Eva Babitzova

Eva Babitzova

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  21x

Strávila som svoj doterajší profesijný život v biznise a v médiách. Som človek, ktorého zaujíma a trápi stav sveta a krajiny, kde žijeme. www.evababitzova.skhttps://www.facebook.com/evababitzova Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu